25.8.19

Σκέψεις για την Εκπαιδευτική Αναδοχή 2018-2019

Η εμπειρία μου με τα παιδιά,στην ΆΡΣΗ Ταγαραδων, ήταν μοναδική. Μπορω να ομολογήσω ότι στην αρχή δεν είχα ιδέα τι ήταν αυτό το οποίο αναλάμβαναν να κάνω,έχοντας πάντα δουλέψει στην κλασική εκπαίδευση. Πιστεύω ότι η εμπειρία μου είναι τόσο θετική και επειδή το μάθημα που τους διδάσκω τους ενδιαφέρει άμεσα, μια και διδάσκω αγγλικά,αλλά και ότι το γεγονός ότι δεν είχα να κυνηγήσω το σχολείο και να διδάξω συγκεκριμένα πράγματα μου δίνει την δυνατότητα να αυτοσχεδιάζω και να προσελκύω το ενδιαφέρον των παιδιών. Όλα τα παραπάνω έκαναν την όλη διαδικασία εξαιρετική και για μένα και για τα παιδιά. Τώρα μπορώ να πω ότι και η συνεργασία μου με τους υπεύθυνους της δομής ήταν εξαιρετική. Όλοι ήταν πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν και να ακούσουν τους προβληματισμούς μου.

Αντωνία Βασιλειάδου - καθηγήτρια Αγγλικής

No comments:

Post a Comment

Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό στην αξιοπρέπεια των αναγνωστών.
Your comment should respect the readers' human dignity.