26.11.19

Το Ηθος των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων στην Συμπεριληπτική Εκπαίδευση

Ο Barry van Driel (*) δίνοντας απάντηση σε ερωτήματα: “Πως μπορούν τα σχολεία να προσαρμοστούν στην άφιξη μεταναστών / προσφύγων μαθητών; Τι υποστήριξη χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί για να κάνουν τους ξένους μαθητές να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι;” καλεί τα σχολεία ν’ αναπτύξουν το “’Ηθος των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων”. Θεωρεί βέβαιο ότι τα σχολεία θα προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα. Ακόμη κι' εκείνα που θα θελήσουν να συνεχίσουν την συνηθισμένη τους "μονοπολιτισμική" αντίληψη της "απο καθέδρας διδασκαλίας" του παρελθόντος, θ' αναγκαστούν ν' αλλάξουν, υιοθετώντας ένα νέο 'Ηθος των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων. Το νέο σχολείο θα οικοδομείται πάνω στην Ανοιχτότητα και τη Συνεργατικότητα του προσωπικού, που οδηγεί στην Συμπερίληπτική Εκπαίδευση. Αναδημοσιεύουμε το βίντεο από το κανάλι Εκπαιδευτικές κουβέντες - Education Talks της ιστοσελίδας School Education Gateway

Το School Education Gateway είναι η Ευρωπαϊκή online πλατφόρμα της Κομισιόν για εκπαιδευτικούς, σχολικούς διευθυντές, παραγωγούς πολιτικών και άλλους επαγγελματίες στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης και συνδέεται ευθέως με το Erasmus Plus. Ένα μέρος από το πλούσιο εκπαιδευτικό και ερευνητικό υλικό του προσφέρεται και στα Ελληνικά.

How can schools adjust for the arrival of migrant students? What support do teachers need to make migrant students feel welcome? Barry van Driel, Secretary General of the International Association for Intercultural Education, and the International Director for Teacher Training and Curriculum Development at the Anne Frank House, gives answers to the above questions and calls schools to develop the ethos of human rights.

(* Ο Barry van Driel είναι γεν. γραμματέας της Διεθνούς Ένωσης για τη Διαπολιτισμκή Εκπαίδευση και Διεθνής Διευθυντής για την Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και την Ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών του Ιδρύματος Άννα Φράνκ)


No comments:

Post a Comment

Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό στην αξιοπρέπεια των αναγνωστών.
Your comment should respect the readers' human dignity.