3.9.20

Ετήσια αναφορά για την εκπαίδευση (της 03.09.2020) της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για την εκπαίδευση με COVID-19

Η σημερινή έκθεση της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για την εκπαίδευση των προσφύγων τοποθετεί το ζήτημα της μεγάλης σχολικής διαρροής στις νέες συνθήκες, που διαμορφώθηκαν μετά την πανδημία. Παγκοσμίως τα μισά παιδιά - πρόσγυφες βρίσκονται εκτός σχολείου (βλ. στη σελ. 9 επ. της έκθεσης). Παρόμοια αποτελέσματα αναδεικνύονται και από τη δική μας περσινή πανελλαδική έρευνα για τη σχολική φοίτηση των ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων τη σχολική χρονιά 2018-19. Οι νέες συνθήκες πανδημίας επιδεινώνουν την κατάσταση, χωρίς να προκύπτει από την έκθεση σαφής ενιαία μέθοδος αντιμετώπισης του προβλήματος με την αξιοποίηση κρατικών θεσμικών πόρων. Παρουσιάζονται μεμονωμένες πρωτοβουλίες από ιδρύματα ιδιωτικών επιχειρήσεων (βλ. ίδρυμα vodafone σελ. 43), κυβερνήσεων (βλ. το παράδειγμα της Αιγύπτου στη σελ. 33), ή της τοπικής αυτοδιοίκησης (βλ. το παράδειγμα του βρεττανικού Κόβνετρυ στη σελ. 36). Τελικά οι δάσκαλοι καλούνται παγκοσμίως να παλέψουν με την πανδημία μόνοι τους, χωρίς τη συγκροτημένη υποστήριξη των κρατών τους;


No comments:

Post a Comment

Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό στην αξιοπρέπεια των αναγνωστών.
Your comment should respect the readers' human dignity.