Αναδημοσιεύουμε από την ιστοσελίδα http://socialpolicy.gr/
Σε έκθεση που δημοσιεύτηκε το δίκτυο Eurydice παρουσιάζει µια εμπεριστατωµένη, συγκριτική χαρτογράφηση των εθνικών πολιτικών και µέτρων για την ένταξη των μεταναστών μαθητών στα σχολεία της Ευρώπης. Καλύπτει τα εξής θέµατα: πρόσβαση στην εκπαίδευση - µαθησιακή, ψυχοκοινωνική και γλωσσική υποστήριξη - ρόλος των εκπαιδευτικών και των διευθυντών σχολείων και διακυβέρνηση. Η εν λόγω επισκόπηση των πολλών διαφορετικών προσεγγίσεων και εργαλείων στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήµατα παρέχει σημαντικές πληροφορίες στους επαγγελματίες του τοµέα της εκπαίδευσης και της ένταξης, στους ερευνητές και στους φορείς λήψης αποφάσεων. Η ένταξη των μαθητών που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών έχει ιδιαίτερη σημασία σε ολόκληρη την ΕΕ: οι µαθητές αυτοί τείνουν να εμφανίζουν λιγότερο καλές επιδόσεις στο σχολείο σε σχέση µε τους γηγενείς συμμαθητές τους και συχνά νιώθουν λιγότερη ευεξία.
Το πλήρες κείμενο του άρθρου βρίσκεται εδώ:
Νέα έκθεση σχετικά με την ένταξη των μαθητών από οικογένειες μεταναστών στα σχολεία
Νέα έκθεση σχετικά με την ένταξη των μαθητών από οικογένειες μεταναστών στα σχολεία
Η έκθεση με μιά ματιά (από την ιστοσελίδα της Ευριδίκης)
Το πλήρες κείμενο της έκθεσης σε μορφή PDF: https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/sites/eurydice/files/info_migrants.pdf
Κι άλλη μια σημαντική ευρωπαϊκή ιστοσελίδα για την εκπαίδευση προσφύγων:
SIRIUS – POLICY NETWORK ON MIGRANT EDUCATION
No comments:
Post a Comment
Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό στην αξιοπρέπεια των αναγνωστών.
Your comment should respect the readers' human dignity.